2 Haziran 2007 Cumartesi

Karıncalardan Kurtulmak



Karıncalar Aslında zararlı değillerdir, Ama bazen o kadar çoğalırlarki onların varlığı bizi rahatsız eder. Birde bakarsınız Mutfağınızı, evinizin heryerini sarmışlar. İşte bu noktada sizler onlardan kurtulmanın yollarını ararsınız. Karıncaları kovmayı, yok etmeyi, öldürmeyi düşünürsünüz. Ama nafile......onlar yinede gelirler.


Karıncalardan Nasıl Kurtulurum ?
Karıncaları öldürmeye gerek yoktur, karıncalardan kurtulmak istiyorsanız. Karınca ilacı aramanızda gerekli değildir. Karıncalardan nasıl Kurtulurum Diyorsanız, Karıncalardan kurtulmanın tek yolu "Talk Pudra" ( Bebek Pudrası ) kullanmaktır. Talk pudrayı karıncaların evinize yada mutfağınıza girdiği yerlere serperseniz, Karıncalar sür'atle o ortamı terkederler.

Şuna da belirteyim, evdeki yemek artıklarını ve karıncaları cezbeden unsurları yok etmediğiniz
sürece karıncalar gelmeye devam ederler.

Dikkatle belitmeliyim ki burada amaç karıncaları öldürmek değil, karıncaları evinizden kovalamaktır. Doğadaki dengeyi bozmanın anlamı yok. Ülkemizde meydana gelen kene vakaları sonrasında karıncaların kene'leri durdurduğu/yok ettiği ispatlandı.

bu konu ile alakalı linke bakmanızı tavsiye ederim
Not: Karıncalardan Kurtulmak için Dua Yoktur.

20 yorum:

Adsız dedi ki...

karıncalara çözüm arayanlar mutlaka okumalı, pudra gerçekten işe yarıyor.

Adsız dedi ki...

evet doğru.bende buradan öğrendim ve dun gece denedim gercekten tek bir tane karınca kalmadı.çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Denemedim ama yinede sizlerden Allah razı olsun

Adsız dedi ki...

bende şimdi deneyeceğim bakalım:(((

Adsız dedi ki...

görüşleriniz için teşekkürler

Adsız dedi ki...

bende deneyecem bakalım işe yarayacak mı çok merak ediyorum..

Adsız dedi ki...

evet doğru pudrayı dökünce gittiler ama sabaha kadar alıştılar sanırım ortama yine geri döndüler .yoksa eksik bir şey mi yapıyoruz yada kaç seans uygulamamız gerekiyor bunu?bir detayı varsa yazarsanız sevinirim.he birde markamı seçiyorlar yoksa:)?

Dâi dedi ki...

Marka seçmiyorlar elbette.

nereden niçin geliyorlar sorusunun cevabı
çok önemli. Giriş yollarını kapamazsanız yine geleceklerdir. Demekki onları cezbeden birşey var. Şeker, kırıntı gibi

Adsız dedi ki...

hahahahha çok güldüm yaaa
kaç senans uygulamak gerekiyor yada marka mı seçiyolar demiş ya :=))))))))))

Adsız dedi ki...

bizimde ofisi bastı keretalar kırallarıyla masaya oturduk yuksek mebla istedi anlaşamadık ezmeyle tehdit ettim genede nafile:) Şaka bi yana Allah c.c razı olsun serptik beklemedeyiz inş işe yarayacak:)

hülya dedi ki...

Ben eve yeni taşındım. Ev berbet bir şekilde karıncalarla dolu ne yaparsam yapayım imkanı yok kurtulamıyorum. Ve ben çok titiz bir insanım. Ama bunlar bana kafayı yedirecek evden çıkmak istesemde çıkamıyorum. Burası benim 5. ci evim oldu eşim bu yüzden artık taşınmak istemiyor. Offf gerçekten çok kötü yardım tek birseferde tek bir sonuç istiyorum Lütfen...

Dâi dedi ki...

En kesin ve etkili yol .........Kesinlikle hijyen ve Pudradır. Uygulayıp sonuç alamıyorsanız, kullandığınız pudra, pudra değildir. Yok ısrarla karıncalar geliyorsa, onları cezbeden ama sizin bilemediğiniz birşey var demektir.

Hülya dedi ki...

yok genellikle oturdumuz sitenin hemen hemen hepsinde cıkıyor. yani cezbeden bişey yok. senin anlıcan...

Adsız dedi ki...

SLAMLAR İNŞALLAH BEBEK PUDRASI İŞE YARAR BANA İBCE TUZ DEDİLER TUZDA DÖKTÜM KURTULAMADIM EVİMİ BASTILAR ÇOK SİNİRLERİM BOZULUYO NASIL KURTULACAM YARDIM EDİN NOLUR LTFEN ARTIK KARINCALARDAN NEFRET EDİYORUM KÜÇÜKKEN ÜZERİNE BASMAYA KIYAMAZDIM AMA EVİMDE GÖRDÜM VE EVİMİ ESİR ALDILAR ONLARDAN NEFRET EDİYORUM YARDIM EDİN NASIL KURTULURUM

Adsız dedi ki...

bukadar kolay oldugunu bilmezdim .cok teşekkür ediyorum.bizi kurtardığınız için
:))

Adsız dedi ki...

Allah razı olsun harbiden kaçırdım walla :D

Adsız dedi ki...

karıncalarla başım dertte ne yapsam olmadı ama pudrayı bugün kesin deneyeceğim inş.işe yarar

Adsız dedi ki...

evimdeki karıncalardan nasıl kurtulurum. pudra gerçekten işe yarıyormu

Adsız dedi ki...

bende denıcem bakalım ıse yarıcak mı

Adsız dedi ki...

Uç gün oldu evimi bastılar resmen çamaşır suyu dokuyom yuvalarına yinede geliyorlar su anda isteyim sanırım su anda çirtik atıyorlar eve gidince verdiginizyontemi yapacam umarım ise yarar .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Rating , 10 out of 10 based on 250 ratings