10 Temmuz 2009 Cuma

Bitlerden kurtulmak

By Gilles San Martin 
Bit hayatta kalmak için deri parçaları, vücut sıvısı ve kana ihtiyaç duyar. Bu zamanın en başından beri var olan bir durum. Bitler yaklaşık yumurta ve sirke dönemi dâhil 30 gün yaşarlar ve çok rahat bir şekilde çoğalırlar. Yetişkin bir bit ise 1 Hafta yaşar. Birkaç türü vardır. Yaprak bitleri bu gruba dahil değildir.

Evcil hayvanlar, Kıyafetler, Tarak, Şapka, havlu ve kişisel eşyaların paylaşımı ile çok çabuk bulaşırlar.

Peki, Bitlerden Doğal yollarla Nasıl kurtulacağız?

Altta Yazan bütün önerilerin sonunda mutlaka ince tarak kullanarak saçları taramak gerekir. Bir kere uygulama yaparak kurtulmak mümkün olmaya bilir.

Hint Yağı zaten saç bakımı için kullanılır. Bitlerden kurtulmak için saçlara hint yağı ile kompres uygulanır ve bir süre saçlar strech naylon yada benzer birşey ile sarılır, Sonra yıkanır.( Bite kesin Çözüm )
Gaz yağı Başa güzelce sürülüp, Yarım saat bekledikten sonra Natürel bir sabun ile yıkanır. Birkaç gün tekrarlanmalıdır. ( Bite kesin Çözüm )


Zeytinyağı Saçlara güzelce uygulanır. Saçlar güzelce sarılarak Sabaha kadar bekletilir. Sabah olunca beyaz sirke ile durulanarak Saçlar şampuanla Yıkanır.
½ litre zeytinyağı – 20 damla çay ağacı yağı – 10 Damla biberiye özü – 10 damla lavanta yağı – 10 damla limon esansı karıştırılır. İyice karıştırdıktan sonra Saça uygulanır ve saç kapatılır. 1 - 2 saat beklettikten sonra. Bol su ve Şampuanla yıkanır.
Traş Köpüğünü Saçınıza, Başınızı örtecek şekilde sürün. Yarım saat bekleyin. Traş köpüğü Saçınızdaki Bütün bit ve yumurtalarını öldürür. ( bite kesin çözüm )

Bu işlemleri uyguladığınızda Bitleri öldürmüş olmakla beraber, yumurtaları kalmaması için birkaç defa tekrarlamak gerekir. Saç kurutma makinesi ile sıcak hava uygulamak bitleri temizlemenizde fayda sağlar. Bütün bunlarla beraber çamaşırlarınızı, Taraklarınızı, temizlemelisiniz.

92 yorum:

Adsız dedi ki...

traş köpüğü gerçekten fayda eder mi çok teşekkür ederim

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Dâi dedi ki...

Burada yazanlar doğru birşekilde uygulandığında bitlerden kurtulursunuz

Adsız dedi ki...

bnm kızım anaokuluna gidiyor bitlerden kurtalamıyorum bir türlü bit şampuanlarıda saç derisini tehriş etmiş durumda ne yapabilirim....

bnnb dedi ki...

bende çok var kurtulmak istiyorum artık ama olmuyo sürekli çıkıo

Adsız dedi ki...

bendede var

Adsız dedi ki...

tras köpüğü kesın çözüm verıyormu yada sacları tariş edıyormu cvp lütfen..

Adsız dedi ki...

ta qerCektenDee bitLerden kurtuLmak istiyoruzz ...

Adsız dedi ki...

arkadaslar bıtten bıktım aynı sorun bendede vardı çayağacı kekik ve limon esansı yağlarını karıştırın 500 ml sıcak suya 10 damla ekleyin ve saçı şampuanladıktan sonra son durulamada kullanın bitler tamamen temizlenene kadar 4 günde bir tekrarlayın faydası oluyor bendede vardı bitmişti yeniden geldi ama bırdaha bunu deneyıp kurtulmak ıstıyorum

Adsız dedi ki...

benim 6 senedir bitler gitmiyo başımdan napcamm bilmiyorum herşeyi yaptım gitmiyo gerizekalı bitlerr

Dâi dedi ki...

6 sene herşeyi yapmanıza rağmen bitlerden kurtulamıyorsanız. Kullandığınız eşyalardan yada çevreden (Tarak, saç fırçası, yastık gibi) tekrar bulaşma olasılığı var demektir.

Adsız dedi ki...

Ya bende bir kaç gündür var annemi,n haberi yok ama kendi kafamdan 10 tane falan canlı çıkardım daha so nra bir gece annem uyurken kafama bakmış dooluuuuu... o da 5 10 tane çıkarmış gerçekten işe yarıyorsa traş köpüğünü deneyeceğim ??

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar Traş Köpüğünü Kullandım Kafamdan Bi 60 Tane Filan Bit Çıkardı... Sık Dişli Tarakla Taradım..Şimdi Yumurtaları Var Bugün Yine Yapıcam..

Adsız dedi ki...

kurtulamıyorum şu bitlerden

Adsız dedi ki...

allah razı olsun iki cihanda aziz eylesin desekte inanmayın :) çnkü kanımızı eme eme dengemizi psikolojimizi bozdular.Bizimle mezun oldular üniversitede taşıycaktım hedefimiz doktora :D Kusura bakmaın biraz esprili takıldım ama çok ciddi bi mesele olduğunun farkındaım. :) eLimizde büyüdüler pardon kafamızda :)

Adsız dedi ki...

walla sanırm bnedede war saçlarım çok kaşınıyo anneme söylemeye korkuyorum:((

can dedi ki...

arkadaşlar orda yazanların hangisini yaparsanız yapın çözüm değil bunu üstüne basarak söylüyorum kimsede iddaa edemez...o yazanlar bitleri öldürür o da hepsini değil...peki ya yumurtaları yani sirkeler onlar kalıyo ve 2-3 güne bite dönüşüyo...ben anti bit gaz yağı ve traş köpüğü bunların üçünü denedm bit faln yok başımda geçti ama yumurtalar geçmez ölse bile onlar tarağa gelmez...bunun tek çözümü birisinin önüne oturcaksınız ince ince bakıp ayıklıcak başka yolu yok sirke çok melet bi hayvan başka türlü gitmez...ben 3günde olayı hallettim.3-6 senedir çözemeyenler varmış nette okudum çok şaşırdım...bunun utancak tarafı yok arkadaşlar ben saçlarıma bakımı yaparım 2 günde bir yıkarım bakım kremleri çam terebentin esansı faln kullanıyorum yani nerden bulaştıysa artık bulaşmış işte zaten araştırdığıma göre temiz bakımlı saçı daha çok severmiş melet hayvan...neyse özetle bit geçti diye bırakmayın o yumurtaları yani sirkelerde tarağa gelmez tek çare ayıklatmak unutmayın arkadaşlar...hepinize geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

bitLerden kurtuLamıyorummm noLursuzun yardım edinn

Adsız dedi ki...

Her yaz ayında başımda bitler oluyor bıktım artık of ya

can dedi ki...

kardeşim ben gerekli açıklamayı yazdım benm yorumu okuyan ve uygulayan bitten ve yumurtası olan sirkeden kurtulur...ben 3-4 günde silip attm gördüğüm kadarıylada bunu kmse başaramamış benden başka...isteyen anti bit şampuan alır isteyen gaz yağı döker isteyen traş köpüğünü uygular ben hepsini yaptm...benm tavsiyem traş köpüğü hiç can yakmayan en kolay yöntem ama siz eczaneden anti bit şampuanıda alın onun içinde özel tarak çıkcak çok işinize yarıcak o tarak...traş köpüğü uygulaması sitede verilmiş zaten başı örtcek şekilde sürüyosnz yarım saat bekleyip duruluyosunz sonra o özel tarakla saçınızın her yerini dipten beri güzelce tarıyosunz çok bit çıkablr korkutmasn tam tersi rahatlatsın kurtuluyosnz.bu tarak işide bittikten sonra annenzn veya başka birisinn önüne oturuyosunz ve didik didik başınızı inceliyo neden mi o tarağa sadece bitler gelir yumurtası olan sirke gelmz sirke ölse bile saç arasında kalır o yüzden başınızı didik didik aratcaksnz küçük beyaz bi hayvan kepeğe benziyo ama daha grimsi...genelde tam saçın dibine yapışıyo melet hayvan...saçınızı inceleyen kişi tek tek çekcek onları ne olur ne olmaz patlatmayı denicek iki tırnağın arasına alcak çıt diye ses gelck gelirse canlı gelmezse ölüdür...canlıda çıksa üzülmeyen bu onların son dakikaları artk...başınızı arayan kişi tamam daha görünmüyo diyene kadr devam ediyosnz...sonra akşam yatmadan önce bidaha aratttırıyosnz...ertesi gün traş köpüğünü aynı şekilde bidaha yapıyosunz arkasından tarak ve aynı şekilde aratma...artk başınızı arayan kişi hiç görünmüyo bitti diyene kadr devam kardeşim bu kadr...kolay gelsn ve hepinize geçmş olsun...

Adsız dedi ki...

bitlerden kurtulmak için saçınızı boyayın hergün mutlaka saçı yıkayın ve tarayın bunlara uyarsanız kurtulursunuz

Adsız dedi ki...

benim kızımda 1 yıldır bit var. denemedeğim hiçbir şey kalmadı. bir türlü kurtulamıyorum. kızmdan bana da geçiyor. saçlarımı boyadım bitten kurtulurum diye.hiçbirşey çözüm değil.gazyağı sürdüm,böcek ilacı sürdüm, piyasada ki bütün bit şampuanlarını kullandım bir türlü tamamen bitiremedim kızmın saçlarında ki bitleri. traş köpüğünü yeni duydum . onu denicem.bu ne illetmiş ya. bıktırdı beni

can dedi ki...

1 yıl ne demk öyle ya onla yaşanır mı öyle...kızımda var banada geçti demişsinz çok normal.bakın 2 tane yorum yazdım okumuyosunz galiba...bitlerden kurtulmak kolay ama onların yumurtaları yani sirkelerden kurtulmak zor onlar ne tarağa gelir ne kolay ölür ne kolay görünür kepeğin biraz daha grisi bi hayvan bu...kızınızı alcaksınz önünüze didik didik bakıcaksnz hepsini almaya çalışcaksnz...hiç görünmeyene kadr yapıcaksnz bunu kurtulmama gibi bişey yok.siz napıyosunz şampuan gaz yağı faln filan onu kullanıp saça bakmaynca hiç ama hiç anlamı yok çünkü o sirke bi kaç güne bite dönüşüyo ve yine yumurtluyo tek çare OTURUP TEK TEK AYIKLAMAK...saçın dip kısmında olur gördüğünüzü tutup çekceksnz.sonraiki tırnağınızızn arasına alıp patlatcaksnz sivilce sıkar gbi çıt diye ses gelirse canlıdır gelmezse ölüdür...bitten herkes kurtulur ama önemli olan sirkeden kurtarmak eğer 1 tane canlı sirke kalsın o bile koca ordu oluşturur 1 haftada.bununda tek yolu didik didik aramaktır beyaz ne gördüysenz çekip alın onu kepek bile olsa...hadi kolay gelsn...

Adsız dedi ki...

selam..
İlk fatkettiğimde anneden kalkma yöntemlerle kafama sinek ilacı sıktım en azından olanları bayılttı :) koşa koşa eczaneye gittim baybit diye bir ilaç aldım 15 tl idi.o bitleri temizledi ama sirkelere bişey yapmadı bir kaç gün sonra uygulama yine tekrarlandı ama yine sirkeler bitmedi.yine ezcaneye gittim geçen sefer pahalı diye almadığım ilacı aldım.paranit..
15 dakkada kesin çözüm oldu hakketten.sirkeleri bitleri tamamen temizledi.bu arada saçın boyunu biraz kısalttım kolaylık olsun diye.paranit in içinden çok güzel bir metal tarak çıkıyor zaten ilaçtan çok o bitleri temizliyor.Eğer şu bitlerden kurtulmak istiyorsanız bence tek çare Paranit..

ezqi dedi ki...

iNs. çözM olur yoqsa bénD kurTlamCm ama k-well die bi ilaç kullandm sirkeleriDe bitleri de öldürüo kuru saça sürüosun 10 dk bekletp yıkıosun...onunda taraqı var tarakla tarıynca anlıoSn zatN nasL etki ettiğNi ...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar tüm yorumları okudum bir çoğunuz saç boya diyor tmm iyide küçük çocuğun saçı boyanırmı

Adsız dedi ki...

hepinize geçmiş olsun. bencede traş köpüğü çok etkili. hem kolay bi yöntem. sirkeler içinde yarım bardak suya yarım bardak sirke ekleyip saçınızı tarayın. bununda sirkelerden kurtulmanıza yardımcı olduğunu göreceksiniz. bit temizliği yaptığınız her gün havlunuzu, yastığınızın örtüsünü, giysinizi mutlaka değiştirin. bunlardan bile tekrar bit bulaşması mümkün. bu eşyalarınızıda diğerlerinden ayrı olarak yıkayın. ama canın da yazdığı gibi birinin önüne oturup ayıklatmak şart. bu en kesin çözüm. kolay gelsin

Adsız dedi ki...

arkadaslar traş köpüğü etkili mi ?
kesin çözümse alıcam hemen uygulayacağım

Dâi dedi ki...

Kesinlikle etkili
Menthollü olanları tercik etmenizi öneririm

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR BİTLE SAVAŞMAK İLK ÖNCE SABIR İSTER.
SONRA GİDİP PARANİT İ ALIN VE KULLANIN TARAGIDA KENDİDE GERÇEKTEN ÇOK İŞE YARIYOR PAHALI DEMEYİN DİĞER İLAÇLARI ALIP SÜRECİ UZATMAKTANSA PARANİTİ TAVSİYE EDERİM SİZE . BEN 21 YHAŞINDAYIM BU YAŞIMA KADAR HİÇ GÖRMEMİŞTİM AMA GEÇENLERDE SAÇIMDA SİNEK OLDUĞUNU DÜŞÜNEREK BULUP YERE ATTIM SİNEK DİYE ÖDÜRMEDİM Kİ BİLMİYORDUM 2 HAFTA SAVAŞ VERDİM PARANİT ÇOK KÖTÜ KOKUYOR DİYE ÇALIŞTIĞIM İÇİN HEMEN KULLAMADIM AMA KULLANINCA HEMEN KURTULDUM AYNI GÜN ÇARŞAFLARINIZI VE GİYDİĞİNİZ GİYSİLERİDE EN AZ 60 DERECEDE YIKAYIN Kİ ONLARDADA VARSA ÖLSÜNLER.

Adsız dedi ki...

bende de 5 gündür var her şeyi denedim ama bi türlü geçmiyo annem o kadar taradı o kadar baktı ki görünmüyo ama var kafam kaşınıyo
sadece soracağım traş köpüğü fayda ediyomuu.......

Adsız dedi ki...

ben de yaklaşık 1 haftadır saçımda bit var ilk eczaneden ilaçaldık sadece bitleri öldürdü sirkeler kaldı öyle lanef bi şet ki tarakla taradığım zaman bile çıkmıyolar en sonunda boya aldım saçımı boyadım şimid annem saçaıma her gün bakıyoo eğer bu da fayda etmezse traş köpüğü alıcaz
traş köpüğü fayda ediyomu lütfen bişey söyleyin şunlardan kurtulmak istiyorumm artıkkk

Adsız dedi ki...

öncelikle herkese geçmiş olsun.bu illet ben çok küçükken başıma girmiş ama annem bit olduklarını 2 3 yıl sonra fark etmiş annem anti-bit alıyormuş sonra oturup tek tek ayıklıyormuş.annem hep saçıma bakar.bende çok rahatsız olurum.geçen günlerde annem yine saçıma baktı bide ne görsün sirke çıktı başımdan annem şok oldu hemen çarşıya koşup 4 tane anti-bit aldı.geldikten sonrada beni hemen kuaföre götürdü ve saçlarımı kestirdi.sonra annemin başındanda sirke çıktı.annemle oturup araştırma yaptık.bitlere en çok permetrin diye bişey iyi geliyormuş.nyda ve paranitinde faydası varmış.aynı şekilde bittokası bile varmış içindeki karışımdan dolayı bitler kaçıyorlarmış.bunların hepsini alıcaz ve kullanıcaz.gaz yağı sinirleri olumsuz etkiliyormuş.uzun lafın kısası bu illetlerin gitmesi için herşeyi yapıcaz herkeze geçmiş olsun.

Adsız dedi ki...

ayyy inanamıyorum ben yalnız degilmişim heyoo !! :DD off delirdim sonunda aklımı kaybedicem ünv. öğrencisiyim saçlarım çok uzun ve allahın çingene kuaföründen kaptım büyük ihtimal şu traş köpüğünü denemedim bir tek birde onu denicem bakalım inş. iyi gelir bitio diyorum tekrar çıkıyolar off !!!

Adsız dedi ki...

öncelikle hepimize geçmiş olsun arkadaşlar ben de aynı sorunları yaşıyorum hemde küçük yaştan beri şuanda 18yaşındayım her türlü yolu denedim ama gitmiyor bu bitler ne duyduysam uyguladım ama yok yok yok naparsam yapim yok olmuyo şimdide yukarda yazanlardan hint kınasını denicem inş işe yarar deneyipte faydasını gören varmı acaba?saygılar hepimizin bit ve sirkelerden kurtulması dileğiyle .......

Adsız dedi ki...

gaz yağı sürdüm şimdi kafama ama saç diplerim çok yanıyo korkuyorum

Adsız dedi ki...

Yakması normaldir. Endişe etmeyin. Önerildiği üzere bekledikten sonra birkaç kez yıkayın. İnşallah kurtulursunuz

Adsız dedi ki...

herkese geçmis olsun

Adsız dedi ki...

slm benim de 2.sınıfa giden bir kızım var hafta da iki üç defa banyo yaptırırım temizliğine dikkat ederim ama ona da bulaşmış onu dediğiniz gibi hem anti bit kullanarak hem de ayıklayarak temizledim ama bana da geçti ben nasıl temizlenicem sadece şampuan yeterli mi acaba?

Adsız dedi ki...

bendede var ve her sene bitleniyorum kafam kaşınmaktann yaralar çıktı her elimi attığımda bit buluyorum temizliyorumm ama bi faydası yok gene çoğalıyor eczaneden ilaç aldım bi faydası yok gaz yağı sürdün kafamı tahliş etti herşeyi denedik ama olmuyo artık arkadaşlarım farkedicek diye korkuyorum :( napmalıyım ya

Adsız dedi ki...

benimde saçımda bit ne yolu denesiysek gitmio deli olcam artık lütfen birisi bi öneride bulunsun :(

bir dost dedi ki...

arkadaşlar size söyleyeceğim ilaçla hepiniz kurtulucaksınız . Bende bitlendim ve 2 şişe anti bit kullandım geçmedi sonra paranit diye bi ilaç aldık ve ilk kullanışımda geçti sizde deneyin çok güzel bir ilaç :D

Adsız dedi ki...

selam ben 11 yaşımdayım ve kafam 1 haftadır çok kaşınıyo. aynanın karşısına geçtim baktım BEYAZ/GİRMSİ şeyler aldım elime patlıyo zıplıyo ödüm koptu ağladım annem noldu dedi bende yok bişey kafanda şişler var diye kandırıyorum.bide saçımın uzunluğu belime kadarr eskidende bit vardı yeğenimden geçti babam UÇAK BENZİNİ getirdi bi döktü ovdu ovdu acayip yandı ama sonra baktık NE SİRKE KALDI NEDE BİT hiç eser kalmadı ama saçımdaki deriler soyuldu kafa derisi geçti.. ama anneme dicem off ağlıyorum şimdide ama dicem ve UÇAK BENZİNİNDEN başka çare yok en iyisi budur. çok korkuyorum dua ediyorum annemin çarşıdan gelmesini bekliyorum sonra olacakları yazarım arkadaşlar dua ediyorum.. :(( lanet bitler nerden çıktı... :(( salya sümük ağlıyorum offf inşallah geçerr.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar genellikle hep bit bulur gelirim.çünkü çevremde hiç bir yere bulaşmadığım halde bulaşanlardan ötürü.bit çok kötü bir şey .18 yaşın da 20 yaşında olanlarda var.onlar nasıl buldu hiç bilmiyorum.o daha kötü olsa gerek.ama doğrusu kafanda hergün kanını emen bir şeyin gezinmesi ve kaşındırması çok kötü bir şey.başkalarına baktığınız zaman 'ah onda yok.onun kafası ne kadar temiz.rahat'gibi düşünceler muhakkak aklımızdan geçer.bitler dışında bu düşüncede beynimizi kemirir.hergün kaşınmaktan deliririz.ben kepek sanılıpta geç farkedilenlerdenim.yaklaşık 1 ay oldu.bitler kafamda.tabii her yolu denedik.annem 2 hafta sonra fark etti ve babam koşa koşa bit ilacı aldı.2 hafta boyunca onu denedik.sonra sinek ilacı ve ayıklama...şimdi de traş köpüğü.şu anda kafamda çok az kaldı.fazla kaşınmıyorum.son aşama ayıklama...eğer o da olmazsa paranit...tek yol o...artık temiz saçlara kavuşmak istiyorum kurtulur kurtulmazda buraya yazıcam ...inş.sizde kurtulursunuz.

Dâi dedi ki...

Burada yazılanlar tek tek tecrübe edildikten sonra yazılmıştır. Bitlerden kurtulmak için sırf saçlarınızı temizlemek yeterli olmayabilir. Kullandığınız eşyaları ( Tarak vs ) da kesinlikle temizlemenizi yada değiştirmenizi öneririm.

Bitlerden Korunmak için ise saçlarınızı kısa tutmalısınız. Özellikle hanımlar bunu yapamayacaklardır. Onlarada kesin önerim saçlarınızı okul vb yerlere gitme durumunuz var ise kesinlikle örün. Bitlerden korunmak için örülmüş saçlar çok iyi bir seçenektir...

Adsız dedi ki...

yha benimde var 2.lise yim küçükken bitlendim ve hala var ama ne yaptiysam olmadi yine cikiyo sampuan kullandim faydasi olmadi..sinek ilaci kulandim yine olmadi.. bide patates ilaci kulanim oda ise yaramai off cokkk kotu bisey ben nasil kurtulucam bunlardan lutfen acil yardim lutfen yalvariyorum.... lutfen :(
bu kopuk ilaci gercekten fayda ediyo mu??

Adsız dedi ki...

kızımla banada bulaştı nerden bilmiyorum kızımı kurtardım şimdi hergün kendi saçlarımı yıkıyorum traş köpüğü sürüyorum ama hergün tarıyorum inşallah geçecek

Adsız dedi ki...

BENİM KIZIMDD BİT VARRR ANNESİ BİRTÜRLÜ KURTARAMADI NE OLUR YARDIM EDİİİİİİİİİİİİİİİİİN

Adsız dedi ki...

oha yaa saçımı hergün yıkıyorum,hem sabah hem akşam hemde banyo yaparken tarıyorum,kedi ve köpeklere dokunmuyorum saçımdan böcek çıkıyo arkadaş. :D ama bit demeye bin şahit ister bu benden çıkan böcek uzaktan ince ucun siyah bişey gibi görünüyor ama yakından çevresinde şeffaf tırtıkları olan ortasında siyaah bişeyy olan bi böcek :D en sonunda araştırdım bitin bi çeşidiymiş :S annem hemen bit şampuanı aldı dün akşam . hemen geldi eve şampuanla ben doğru banyoyaa :d 2 saat saçımı taradım şampuanla ayrıca saçım ince telli ve gür (kabarık) olduğu için zor taranıyor ve zor açılıyor :(( bu akşamda traş köpüğü denicem hayırlısıyla inşallah geçer bu pis hayvanlar :D hıı birde dün akşam banyodan sonra saçımı tarıyordum soonra bezin üstüne 3 tane bu böceklerden (namı değer bit) düştü önce haraket etmiyorlardı (bit ilacı bayıltmış olmalı öldürmemiş bile ! :() ama bez kuru olduğu için 10-15 dk sonra haraket etmeye başladılar bezin üstündede saç kılı vardı bitanesi saç kılına yapıştııı :O inşallah traŞ KÖpüğü yardım eder okullar açılmnadan önce geçsişn şu melet yaaaa :(((

Dâi dedi ki...

Burada yazılanlar tek tek tecrübe edildikten sonra yazılmıştır. Bitlerden kurtulmak için sırf saçlarınızı temizlemek yeterli olmayabilir. Kullandığınız eşyaları ( Tarak vs ) da kesinlikle temizlemenizi yada değiştirmenizi öneririm.

Bitlerden Korunmak için ise saçlarınızı kısa tutmalısınız. Özellikle hanımlar bunu yapamayacaklardır. Onlarada kesin önerim saçlarınızı okul vb yerlere gitme durumunuz var ise kesinlikle örün. Bitlerden korunmak için örülmüş saçlar çok iyi bir seçenektir...

Adsız dedi ki...

metehan Ben 13 yaşındayım ve bitlerle tanıştım benim de herkes gibi hikayem var ama 1 yıl yada daha fazla değil 2 hafta sürdü olay şöyle.
Benim 3gün boyunca durmaksızın saçım kaşındı bende sinek ısırdı sanıyom annem fark etti dedi oğlum sen ne den bu kadar çok kaşınıyon dedi .Bende dedim sinek ısırdı.Annem beni yanına çağırdı gel dedi bir bakayım şu saçın aama bir şey göremedi ne sinek ısırığı ne biti 1 gün sonra bir daha baktı ama sirkeleri gördü ve şaşırdı hemen beyaz bir örtü sardı ve tarak la taradı bitler hemen örtüye dökülmeye başladı 4taneydi.Tarakla taramaya devam etti ama başka düşmedi.Elle didik didik aradı ve 15 e yakın sirke buldu ve ertesi gün saçımı çok kısa kestirdim ve bitler için yaşam zorlaştı annem gene aradı ve ensemde 25 tane sirke daha buldu . Ertesi günde eczane açılır açılmaz gittik hemen şu ilacı aldı adı DURA NYT bunu annem 8 günde bir sürdü ama hergün tek tek saçlarımdaki sirkeyi temizledi2 haftaya kalmaz kökünü kuruttum. Annem sayesinde kurtuldum şimdi çok rahatım.
kardeşimede bulaştı on da aynısı yapıldı ve kurtuldu





size tavsiyem sirkeleri tek tek temizletmelisiniz annenize
ilaçlar fasa fiso.

Adsız dedi ki...

ilaç fasa fiso bir işe yaramıyo ama sadece sirkede işe yaramıyo anneniz oturac önünüze hepsini temizleyecek.allah yardımcınız olsun

Adsız dedi ki...

Yaa allah kahretsin bitlendim o kadar ilac kullandim fayda etmiyo tras kopugu gercekten ise yariyomu kullanan varsa lutfen cevap versin biktim artik!!! 3 aydir kurtulamadim!!! her turlu ilaci denedim gene yok!!!olmuyo gaz yagi ise yariyomu biz aradik ama bulamadik gaz yagini nerden bulabiliriz bilgisi olan varsa cevap yazsin!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bit ilaçlarını kullanmak ve ilacın kullanımının ardından taramak önemli ancak bitten kurtulmanın tek çaresi sabırla ayıklamak...sirkeler zaten saça yapışık oluyor onları çekip iki tırnağınızın arasında öldüreceksiniz. zaten canlıysa çıt diye ses çıkar. geçmiş olsun inşallah hepiniz kurtulursunuz.

Dâi dedi ki...

Bitlerden kurtulmak için, tecrübelerini paylaşanlara teşekkür ederiz

Adsız dedi ki...

bitlerden kurtulmak için saçlarınızı yıkadıktan sonra güzelce beyaz vazelin sürün iyice yedirin diplerine ve saçınıza. 2 saat sonra bit tarağıyla iyice taryın. Kafanızda ne var ne yok önünüze dökülecek. 1 hafta sonra aynı işlemi tekrar yapın. Bitlerden kurtulun. Birde Sürekli bol bol jöle sürüp gezerseniz bit yaşayamaz kafanızda. Hayatta bir defa bitlenmekte iyidir.

Adsız dedi ki...

Bakarmısınızz !! Ben uzun süredir bitliyim. Ve bütün bit ilaçlarını denedim sinek ilacını denedim, gaz yağını denedim ama bir türlü kurtulamadım. Saçlarımda biraz uzun ama kuaföre gidip kestiremiyorum rezil olucam diye. Şmdide traş köpüğünü deneyeceğim sizce etki edermi lütfen söyleyin ? Başka önerebiliceğinz ilaçlar yada yöntemler varsa söyleyin :( :( !!! ???

Dâi dedi ki...

Bu uyulamalar sayesinde sonuç almanız gerekiyor. Hepsi denenmiş ve sonuca ulaşılmış uygulamalardır. Özellikle gaz yağı kesinlikle bitler için kesin çözümdür. Eşyalarınız dan yada bir başkasından tekrar bulaşmış olabilir.

Adsız dedi ki...

PARANİT ECZANELERDE BAŞKA YOLU YOK HERKESE GEÇMİŞ OLSUN KESİN ÇÖZÜM......

Adsız dedi ki...

kızım 1sınıfa gidiyor bitlendi geçen hafta birşey yoktu şimdi bir sürü sirke var bitleri temizledik ama sirkelerinde daha canlı olanları var onları kesin olarak nasıl öldürebilirim çocuk çok ağlıyor utanıyor

Adsız dedi ki...

14 yaşındayım 1 aydan beri saçımda bit var var ama anneme söylemeye utanıyorum ve korkuyorum çok piskolojimi bozdu bu bitler zaten çok sorunlarım vardı bide bu bitler gelince iyice kötü oldum daha hiç bir şey yapmadım anneme de söylemedim yanlış bir şey yaptığımı biliyorum ve bitlerden kurtulabiliceğimide biliyorum herkes kurtulduysa bende kurtulabilirim ama bunu kendim yapmak istiyorum anneme hayatta söyleyemem burdaki herşeyi okudum fakat birşeyi anlayamadım şu traş köpüğü var ya nasıl sürülcek tamamen mi yoksa sadece pamukla falan saç diblerine mi sürülücek bir açıklarmısınız tek başıma yapıcam çünkü :(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öncelikle çok gıcık bir hayvan türü benimde böceklere karşı bir tikim var görünce ellerim titriyor,nerden bulaştı bilmiyorum saçlarım okadar temizdi artık hergün yıkamaktan saçlarımın rengi soldu yha ama fazla dert etmeyin bit ilaçı alın veya tarayın sürekli giderler inşşş kolay gelsin...

Adsız dedi ki...

ben 12 yaşındayım okuldan bulaştı galiba,ilk başta çok ağladım.Daha sonra annem eczaneden bit şampuanını aldı sadece bitleri öldürdü hala sirkeleri var annem bikaç defa saçım ayıkladı ama yine de çok az vardı.Bende traş köpüğünü uyguladım.Gerçekten çookk işe yarıyoo.şimdi saçımda hiç yok 50 defa inceledim hiçbir şey kalmadı saçımda bu arada saçlarımm taaa belime kadardı bence traş köpüğünü iyice uygulayın hiçbir zararı da olmadı.

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benimde kızımda sirke var diye paranit aldım bisürü para verdim hiç işe yaramadı üzerinde yazdığı gibi kullandım 2 kez fayda etmedi önermiyorum boşa para harcamayın sonra anti bit aldım onunda faydasını göremediğim gibi bu gün farkettimki sirkeler bite dönüşmüş sinek ilacı denedim yıksdım baktım ki hala canlı şimdi gazyağı kullandım sonuc ne olacak bilmiyorum yavrum usandı saçıyla uğraşılmasından ha bu arada sürekli ince uçlu taraklada taradım ayıkladım yani bakalım umudum gazyağ:(

Adsız dedi ki...

acayip bişey okuyun okuyun okuyun derim size traş köpüğü bire bir. ben teyzemin kızına yaptım belki 20 25 tane bit düştü. ince dişli tarakla taradık sonrada yıkadık. sirkeleride elimizle ayıkladık billur gibi oldu çok iyi sonuç aldık........

Adsız dedi ki...

saçınıza kına yakın kına saçta kuruduğu için sirkeleride sıkıyor yıkayınca dökülüyorlar deneyin.

Adsız dedi ki...

yorumlardan anladığım kadarıyla traş köpüğü etkin. fakat bu saça nasıl uygulanıyor anlayamadım. saç diplerine mi uygulanıyor? saçın üzerini tabaka şeklinde örtüp bitlerin havasız kalmasımı amaçlanıyor yoksa traş köpüğünü saçın her tarafına uygulayıp ta mı bekliyoruz. bilgilendirirseniz sevinirim.

Adsız dedi ki...

traş köpüğü olayın bittim doğrusu haha!! ama denicem. şuan 15 yaşında ve lise 3 e gidiyorrum. bana da bize kalmaya gelen bir arkadaşımdan geçti. (birde belime kadar inen saçlarım var düşünün orasını haha :D) ama neyse ki, bitlendiğimin 2. günü bunu fark ettim vve eczaneye gidip, şampuan aldım. (lütfen 5 veya 6 tane alın. 1 tanesi hiç yeterli olmuyor. defalarca gitmeniz gerekir yoksa :D) Ama şu işe bakın, sadece yaşayan o bitleri saçlarımdan döktü. ve onları öldürmedi, kıpır kıpırken tarağa yapışıp kaldılar sadece hahaahha :D!! neyse, birde bunun tohumları varmış demek hehehhe. Bunlarla baş etmek çok zormuş. Ama ben bitlerime isim bile verdim, böylece öğrenen birisi olduğunda bunu alaya alabilirsiniz. (bitlerimin adı ''charlie'' hihi) Neyse, bit yavrularını toplatmamız gerektiğini öğrendiğimde bana bulaştıran ciciş arkadaşımı arayıp olayı anlattım. Benim annem ben çocukken öldüğünden onlaı toplayamaz. Bu nedenle arkadaşımı aradım, o da benim yavrucuklarımı toplamayı kabul etti. Bu pazar birbirimizin yavrucuklarını toplayacağız ve onlardan en fazla 2 hafta içinde kurtulacağız. Ve size önerim, lütfen ailenize böyle bir durumunuz varsa, hiç bekletmeyin söyleyin. Her ne kadar size kıacak olsalar bile onlar aileniz, sizi evlatlıktan red edecek halleri yok. ve bu doğal birşey. (bitlenmek) Aynı zamanda eczaneye gittiğimde bit ilacı istemenin zor olacağını düşünürdüm, ama onlar bu durumu doğal karşıladıklarında çok şaşırdım. (sana mı lazım, aa bitlendin mi?!!'' gibi şeyler söyleyeceklerini sanarak kendimi delevereye vermiştim,ama onlar durumu doğal karşılayınca bende normal davrandım.) Saçlarımı hergün bit tarağı ile sabah akşam tarıyorum, ve uyumadan önce saçlarımı örüyorum. hergün çarşaflarımı, örtülerimi, o gün giydiğim bütün kıyafetlerimi çamaşır makinasına atıyorum. Ve eğer saçınızı toplamanız gerekirse, bitlere özel tokalar var. bunları eczanelerde satıyorlar. (ben normal o ince, küçücük lastiklerle örgülü saçımı toplyor ve hergün değiştiriyorum.) BU DOĞAL BİRŞEY, KENDİNİZİ YIPRATMAYIN AMA BU BİT OLAYI DA 1 YIL ÇOK ABARTILI BİR SÜRE. EN FAZLA 2 3 HAFTA OLMADI 1 AY KALMALILAR. ONLARDAN KURTULUN, KURTULURKEN DE ONLARLA BARIŞIK OLURSANIZ, KENDİNİZİ İYİ HİSSEDERSİNİZ.

Adsız dedi ki...

çok çok tesekkurler.Kac gundur uğrasıyoruz dun bunu gorunce ılk once ınanmadık sonra denedeik.ve işe yaradı.Allah razı olsun.

Adsız dedi ki...

bende bit yok ama çok sirkesi var yakın bir zamanda bite dönüşür onladan biran önce kurtulmak istiyorum ... bana 2 sene öncede bit geldi ama nasıl temizlediklerini bilmiyorum lütfen yardım edin :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Adsız dedi ki...

Bitlerden hiçbir ilaçla kurtulmanız mümkün diildir..büyük annenizin 5 dakikada kurtulmasinın sırrı fındık ilacı ve gaz yağıdır saça dikkatli bi şekilde uygulandığnda hemen kurtulursnz bu arada ben orduluyum dediğimi uygularsanz da uygulamazsanızda ben bişe kaybedip veya kazanmam..

Adsız dedi ki...

merhaba.bnde bitlendm .annem hergün tek tek ayıklıyo.şu bitler bitince öyle sevinicemki :). annem bitlerimi bya bi azalttı.ama hla var.
inş herkes kurtulur şu pis hayvandan. yarın traş köpüğünü deneyicm.İnş etkili olur .ve hemen biter.allah herkese kolaylık versin...

Adsız dedi ki...

tatil için gittiğimde bi arkadaşın evinde lakdım. ve sonuç belime kadar gelen saçlarmda o lanet olası şeyler çıktı :( gerçekten psikolojim bozuldu. gaz yağı kesin çözüm diyorsunuz nerden bulabilirm ben onu ?

Adsız dedi ki...

benzinliklerde bulabilirsiniz

Adsız dedi ki...

merhaba. traw kopuyu saclar islakenmi uygulanmali?

Dâi dedi ki...

Saçlarınız kuru iken uygulamak daha fazla köpük gitmesine sebep olur, ama bitlerden kurtulmak için daha iyi sonuç alırsınız.

Adsız dedi ki...

sizi gidi bitlilerrr kardeşimde bitlendi traş köpüğü sürdük geçecek galiba bilmiyombitlileeerrr :D :D :D

Adsız dedi ki...

Benimde kardeşime bit okuldan bulaşmış, aynı ortamda bulunduğumuz için bitler banada bulaştı. Kafamda bitlerden çok sirke var ve ben anneme ayıklatıyorum sirkeleri. Bu traş köpüğü olayınıda buradan öğreniyorum. Annem işten gelince deneyeceğim. Kardeşim bitlerden kurtuldu ama bunun için saçlarını kestirmek zorunda kaldı. Bende birkaç santim kestirdim. Sorum şudur; Odamızdaki herşeyi tüm ayrıntılarına kadar temizlemelimiyim? Halıları falan iyice temizleyip,dolaptaki tüm kıyafetlerimi makineyemi atmalıyım? Kazaklarım var ve onları mutlaka kafamda bu gerizekalı şeyler varken giymişimdir, onların aralarına sıkışmış olabilir. Kazaklarımı makineye atsam, kesin çözüm kazakların üzerinden giderler mi?

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar eğer yıllardır bu iletlerle uğraşıyosanız boşuna kimyasallarla uğraşmayın çünkü eğer böyle bu durum varsa en iyisi ilaç kullanmaktır yok ama ben bilmediğim ilçları kullanmam diyorsanız bir doktordan da yardım alabilirsiniz.Çünkü bu bir hastalıktır.Bendede aynı dert vardı şu an bir şurup kullanıyorum.Adı bactirim.gerçektende faydası oluyor.bu bildiğimiz antibiyotiktir.Ama birde vucut biti vardır bununda kwelleda isimli bir vucud losyonu vardır.Ama sizde sadece baş biti varsa önlem olarakta kullanabilirsiniz..

Adsız dedi ki...

bendede var malesef temizliyorz bi da geçiyo okulda bi kaç kişidede çok grdm bn temzlyrm tekrar geçiyo nfret ediyorum saçıma çk yıkayan biriyimde kurtulamadım gitti.s.s

Adsız dedi ki...

Bende yok.şu ana kadar da hiç olmadım .Ama bizim sınıfta var.bana bulaşmadı nasıl korunabiliriz ??

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar bende bitlendim yaklaşık 4 yıldır. 11 yaşındayım saçımı bile boyadım Paranit kullandım Nyda kullandım Anti-bit kullandım hiçbiri fayda vermedi.kafam çok kaşınıyo.Okuldakiler farketcek diye çok korkuyorum.Nyda kullandıktan sonra geçti sandık fakat geçememiş 1-2 hafta kaşınmadım ama sonra çıktılar.İnşallah tıraş köpüğü işe yarar.teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Sonunda yanlız değilmişim ya bu bitlerin allah belasını versin ne illet bişeymiş uyuz gibi kaşınıp durmaktan sıkıldım traş köpüğü kesin çözüm müü ?

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben aktarcılardan çam terebentin yağı diye bişiy aldım hem saçı besliyo hem de bitleri öldürüyo. ama bitleri öldürüyo diye sevinmeyin sirkeleri temizlemek için ise birinin önüne oturup ayıklattırcaksınız.bunu 4-5günde bir tekrarlayın...çam terebentin yağı pahalı bişiy de değil 4 lira civarlarında...inşallah yardımcı olmuştur..ben kurtuldum sizde kurtulun inşallah...allah sabır versin

Adsız dedi ki...

COZUMU COK BASIT.... ARKADASLAR BENDE BITLENMISTIM HATTA KIZLARIMA BILE GECTI COZUMU COK BASIT ASLA PAHALI SAMPUANLARA PARANIZI HARCAMAYIN ZATEN FAYDASIDA OLMUYOR TEK COZUMU DEDETE DIYE BIR TOZ ILAC COKTA UCUZ

Unknown dedi ki...

Bıldıgınız gazı kafanıza sürün yarım saat 45 dakıka bekletın sonra bol sampuan ve suyla yıkayın. Bu işlemı bı kac kere tekrarlayın kesin çözümdür. Ayrıca dıslerı arası sık olan tarakla enseden uca doğru taramayıda unutmayın ;)

Adsız dedi ki...

cayagaci mi yoksa camagaci mi ?

Adsız dedi ki...

kızımda vardı.traş köpüğünün iyi geldiğini duydum.kafa derisini ve saçı iyice kaplayacak şekilde köpükle kaplayın.üzerine streç film sarıp en az yarım saat bekleyin.bir kaba 1 bardak sirke bir bardak su koyun.tarağı bu karışıma batırıp saçı kökten uca doğru iyice tarayın.bu işlemi önce kalın dişli,sonra ince-sık dişli tarakla yapın.sirke ve bitlerin tahmininizden çok daha fazla olduğunu göreceksiniz.takip eden günlerde saçı her gün mutlaka sirkeli su karışımıyla tarayarak kontrol edin.kaliteli bir bit ilacıda almayı unutmayın.kesin çözüm için traş köpüğü ve bit ilaçlarını peşpeşe kullanın.özel eşyalarınızıiyice dezenfekte edin.yastık, çarşaf,havlu,kıyafet...

Adsız dedi ki...

Düzenli olarak bit ilacıyla yıkıyorum ve annemde saçımı tek tek ayıklıyor. ama katçrdeşim bu aptal hayvan tek kişiyi dinlemiyor nasıl 3-4 günde kurtuldunuz anlamadım en iyisi 2-3 kişi gelicek tek tek saatlerce didik didik ayıklanıcak. Ve kesinlikle ayiklayacak kişi kimse eldiven takmayı unutmasın

Adsız dedi ki...

Benim kuzenimde vardı ve doktora gitmek zorunda kaldılar. Ama doktor paranit çok az etkili dedi ama siz bilirsiniz

sevda dedi ki...

Ben traş kopugunu denedim sirkeleri bile kurutmus hemde ilk denemede hic birsey kalmadi super

Adsız dedi ki...

Paranit kullanın

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Rating , 10 out of 10 based on 250 ratings